Kundsupport till växande fastighetssystem, dinafastigheter

Fastighet och IT Kompetens växer snabbt och söker ytterligare förstärkning till vår Kundsupport. Är du en vass problemlösare med datorkunskaper? Brinner du för att ge god service och hjälpa kunder att arbeta effektivt i en komplett Fastighetssystemlösning? Välkommen med din ansökan till tjänsten på vår kundsupport. Läs vidare för mer information om tjänsten och lämna din ansökan.

Om tjänsten
Arbetet går ut på att via telefon och e-post besvara de frågeställningar kunder har på Fastighetssystemet dinafastigheter. Frågeställningarna kan röra installation, funktioner och arbetssätt i fastighetssystemet. På sikt kommer du även att hålla utbildningar i dinafastigheter för nya och befintliga kunder, primärt via webben. Till arbetsuppgifterna hör även att testa exempelvis nya funktioner och systemversioner (ej kod). Det är en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Tempot är stundtals högt med mycket telefonsamtal varvat med lugnare perioder då fokus ligger på testning av systemet. Vi samarbetar inom ett team där vi hjälper varandra samtidigt som det är viktigt att du kan agera självständigt och färdigställer dina ärenden.

Om företaget
Fastighet och IT Kompetens utvecklar och supportar fastighetssystemet dinafastigheter med tillhörande tilläggsmoduler. Vårt fokus är att erbjuda en användarvänlig systemlösning som förenklar Fastighetsägares administration. Vi har omkring 700 kunder och är förmånsleverantör till Fastighetsägarnas samtliga regioner.

Din bakgrund
Vi tror att du har goda datorkunskaper samt ett intresse för teknik- och systemlösningar och gärna vill lära dig mer inom området. Frågor som vår support hanterar är av väldigt varierande grad så du har en förmåga att förstå och söka en lösning på kundens problem. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundsupport, kundservice eller motsvarande. Erfarenhet från arbete i fastighetsbranschen eller med affärs- eller ekonomisystem exempelvis Visma eller Fortnox är meriterande men ej ett krav. Erfarenhet av databashantering, främst Access och SQL är också meriterande. 

Vi söker dig viljan och förmågan att snabbt lära dig en komplett fastighetssystemlösning. Du är positiv och uthållig och ser möjligheter med att lära dig de många olika moment som kommer med en omfattande systemlösning.

Vi erbjuder
Du kommer in i ett spännande skede till ett företag i god tillväxt och med många nya produktlanseringar i pipeline. Du kommer till en mindre organisation med korta beslutsvägar där du har frihet att lägga upp och styra ditt arbete. Du blir en viktig del i företagets fortsatta tillväxtambitioner då vi har många nöjda kunder som rekommenderar dinafastigheters support tillsammans med systemet till kollegor i branschen. Förmåner som pensionsavsättning och friskvårdsbidrag ingår.

Tillträdesdag enligt överenskommelse.
Tjänsten är placerad i Mölnlycke. 

Passar du in på beskrivning ovan? Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev till info@dinafastigheter.se.

Frågor gällande tjänsten besvaras via: info@dinafastigheter.se

Vi undanber oss samtal från rekryterare.